Eksamen

Efter en travl juletid har hverdagens alvor nu atter meldt sig. Om 14 dage, skal jeg til eksamen i 2 fag jeg slet ikke har taget mig tid til at følge i efteråret. Ergo skal jeg læse dem op inden da!

Det lyder måske som et helt håbløst projekt, men jeg kan heldigvis rigtig meget af det i forvejen - og niveauet er ikke super højt. Pensum lyder på et sted mellem 500 og 1000 sider (jeg gider ikke tælle, det er SÅ demotiverende).

Så lyder det måske som et ret overkommeligt projekt. Men min krop og jeg kan bare ikke finde ud af det der med at læse så meget faglitteratur. Jeg falder i søvn hver halve time. Og hvis jeg ikke gør det, men istedet søger lidt adspredelse for at holde mig vågen, ender jeg med at "overspringe" i flere timer!

Er der nogen, der har gode råd og tips til at gøre eksamenslæsningen nemmere? Så modtages de med kyshånd. Hvis jeg da ikke er faldet i søvn inden. SUK!


P.S. Og det dummeste er, at jeg faktisk synes det er helt ok spændende...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails