Eksamen: 1 down - 1 to go

Pyh, så er første eksamen overstået - og BEstået. Yay!
Nu venter så den anden og sidste på fredag, og derefter en uges rigtig ferie inden skolen starter igen.

Eksamen i dag var uden forberedelsestid. 12 emner, træk et og så ellers bare lige på og hårdt. Derfor havde jeg lavet slides til alle 12 emner. Men som man måske har kunne fornemme herinde, er jeg meget udisciplineret og meget glad for overspringshandlinger, så jeg var kun halvvejs igår eftermiddags. Kl. 4:37 var jeg færdig med alle emner og havde også fået lagt en opmuntrende neglelak - og så nåede jeg lige at blunde 1 times tid inden jeg stod op, spiste morgenmad med manden og drog mod Kbh og eksamen.
Jeg er nu forbavsende frisk. Måske er det lettelsen over at dén eksamen er overstået, måske er det fordi jeg har sovet så meget de forudgående (mange) dage, måske er det bare ren snyd.

Cardigan H&M T-shirt Nelly.com Nederdel H&M Termoleggings American Apparel Sko Converse
Ja, det er med vilje.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails