Babyshower - overspringshandling #2

I dagens anledning tager jeg en ganske ufortjent pause fra læsningen.
Min søde og meget gravide veninde skal fejres med kage og gaver til babyshower hertil eftermiddag. Jeg glæder mig meget til at se hende - og til at hygge med kage, kaffe og søde piger!

I mangel på bedre tid har jeg bikset lidt havregrynskugler sammen. Jeg smager mig altid frem - med smør, havregryn, kakao (rigtigt, ikke sådan noget oboy-stads) og sukker.


Og til den lille, kommende, prinsesse - jep, hun venter en pige - har jeg købt disse top-nuttede mini-støvler i Berlin. Det var faktisk det første køb min mand og jeg overhovedet foretog dernede. Det er som om alting bare har en helt anden charme i dén størrelse.


Mig selv har jeg 'dekoreret' sådan her

T-shirt H&M Nederdel Monki Termoleggings American Apparel Sokker Mors hjemmestrik

Nu med vådt hår, ingen make-up, left-over julepynt og virkelig underligt ansigtsudtryk. Cute!;oD


Og inden jeg smutter ud af døren om 5 min. putter jeg mine fusser ned i de her baby'er. Mine nye forede ruskinds Converse - endnu et Berlin køb, de er bare ikke blevet luftet før grundet, ja gæt selv: snehelvedet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails