2 down....FERIE!

Yay! Så blev det endelig min tur til at få sidste eksamen overstået. Jeg indrømmer det blankt, jeg var så uforberedt som nogensinde til en eksamen. Efter ræset op til den i tirsdag var jeg simpelthen så træt af faglitteratur at jeg ikke orkede mere. Dumt, men sandt. Og således satte jeg min lid til de 20 min. forberedelse.
Hvad sker der så? Jeg trækker det eneste emne jeg har sådan ok tjek på! Det var så ualmindelig heldigt, og jeg er bare SÅ glad.
Så nu er 3. semester officielt afsluttet, og jeg har en uges rå ferie inden skolen starter igen.

Jeg har fejret første feriedag med at bage snegle - mere om det. Og nu har jeg så lige været en tur under bruseren og "lækkeriseret" mig, resten af aftenen står på intens kæreste-hygge og måske en lille brandert i naboens selskab. Skøøønt!

Cardigan Stadium Øko t-shirt H&M Young Jeans Diesel

Cardigan H&M Top DIY Jeans Diesel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails