Talepædagog og outfit

Det er en laaang historie - men kort fortalt har jeg været hæs uafbrudt i 9 måneder. I mandags var jeg til en sød øre-, næse-, halslæge som gav mig en henvisning til sådan noget stemmetræningscenter i Brønshøj.
Jeg var så heldig at få en tid derude igår eftermiddags, så der var jeg til logopædisk undersøgelse. Det var et 1 time langt krydsforhør om mit liv, mine følelser, mine vaner, min omgivelser osv. osv. og så noget med at læse en tekst op og sige sjove lyde.

Nu venter jeg så bare på at få brev om, at jeg skal starte til undervisning - stemmetræning, that is - derude. Det er meget spændende hvad jeg skal udsættes for, og om det vil virke...

Jeg trodsede den dalende sne, de glatte veje og min voksende irritation over vinteren og tog afsted sådan her:

Cardigan Stadium Top H&M Jeans Tiger of Sweden Sko Converse

Verdens mest upraktiske sko i snevejr. Der er jo huller på siden, og lærredet suger bare isvand til sig. Kombineret med en solgul top. Og min nye ven, Stadium-cardiganen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails