Juleferie - comeback vol. 2

At være velforberedt hvad angår påklædningen nytårsaften er ikke min stærke side. Jeg gider ikke rigtig nytårs-tamtam'en, jeg synes det er for kunstigt og der forventes for meget af ingenting. Derfor har I heller ikke set nogen "det-her-er-et-bud-på-min-nytårskjole" indlæg fra mig.

I mangel på glitter og glam kjoler og sko, må I nøjes med et tilbageblik. Outfitbilleder i juledagene blev der aldrig rigtig tid til. Men I skal ikke snydes helt - I må bare bruge en vis portion fantasi for at få mig ned i dem. Her er 7 styks juleoutfit:

Onsdag d. 22/12 - børnefødselsdag
Torsdag d. 23/12 - teenagefødselsdag

Fredag d. 24/12 - juleaften (hvis nogen skulle være i tvivl)
Lørdag d. 25/12 - spil og hygge og natterod
Søndag d. 26/12 - julefrokost hos Svigermor

Mandag d. 27/12 - middagslur på sofaen
Tirsdag d. 28/12 - julefrokost/tamtam hos mine forældre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails