Dagens outfit og indkøb

Jeg har brugt formiddagen i Rødovre Centrum, og hvilken oplevelse. Jeg er stadig helt paf.

Jeg skulle til øre-, næse-, halslæge, en rar dame ved navn Eva Førrisdahl Madsen, som jeg havde fået anbefalet af de søde piger på Trendsales Magazine. Bagefter tog jeg en runde i H&M og kom til at overtale mig selv til at købe de her baby'er:



Det er der for så vidt ikke noget i vejen med. De kostede sølle 249 kr. og tilpas underlige til mig. Men med tanke på at jeg skal til Berlin om en uge, så får de altså lov til at beholde prisskiltet på, indtil jeg er sikker på at de ikke skal retur for at financere et Berlin køb. Time will show...

I nogle minutter kredsede jeg om Superbests sandwich-biks, indtil jeg besluttede at jeg ikke ville bruge så mange penge på mad, og istedet bare ville købe noget jeg selv kunne gå hjem og bikse sammen. Så jeg gik ind i Superbest. Og en helt ny verden åbenbarede sig for mig.


De har ALT.

Også alt det, man slet ikke ved at man kan få. Jeg tror jeg brugte 1½ time derinde, og jeg slap ud med kun 4 ting. Men jeg kunne sagtens have brugt meeget længere tid og rigtig, rigtig mange penge. Specielt gik jeg helt i selvsving over deres "amerikansk" hylde. Importvarer, man normalt ikke kan få i DK. Se bare:

Kagemix, slik, snacks og de underligste ting på dåse

Poptarts! Et fænomen der altid indgår i amerikanske familie-serier - f.eks. lever de nærmest af dem i Gilmore Girls. Men en noget pebret investeret på vores side af atlanten, åbenbart

De så så klamme ud. Muslinger i lage. Ad!:oD
Jeg vil altid købe ind i den forretning fremover. I hvert fald så ofte som jeg kan slippe afsted med det. Så det bliver nok ikke sidste gang I hører om mine eskapader i Rødovre.

Jeg kom ud af forretningen med disse 3 og en liter ris-kakao-drik. M&M'sne er med hhv. peanutbutter og kokos. Og det hvide "flødebollefyld" ved jeg ikke hvad jeg skal med, men jeg måtte bare have det!



Og nårh ja, jeg så sådan her ud (ansigtsudtrykket passer foruroligende godt til hvordan jeg må have set ud på min vej rundt i Superbest!):
Cardigan min mands fra Signal T-shirt Ivana Helsinki Nederdel Monki Sokker min mors hjemmestrik Sko Converse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails