Berlin - lækre sager

Jeg brugte de første par timer af tiden i Berlin, på at fable om alle de lækre ting vi skulle spise. Og lidt blev det da også til - men jeg tager gerne derned igen en anden gang, alene for at spise ting og sager. Det er jo vildt billigt at spise ude, og siiikke mange sjove og lækre ting man kan få!

"Sex me up" og noget sportshalløj hos Joe & the Juice i CPH

Varm hvid chokolade i Potsdamer Platz arkaden

Sushi a la Am to Pm ved Hascherker Markt. Og jeg kan ikke lide Sushi, men afprøves skulle det

Champagne på værelset - en lille ekstragave fra min mands fætter, ejeren af hotellet

Hehe - jeg glemte altså at tage billede inden vi smagte!:o)
Men der er en med smørristet kokos, en dobbel-choko (selve donut'en er også med choko), en med æble og kanel, en med blomme, en med hindbær-vanille og en blåbær-cunch.
Vi var ret skuffede over dem med frugt - for det betød så bare at der var proppet klam marmelade ind i - a la pfannkuchen


Varm kakao i kæææmpe størrelse med hendholdsvis hasselnød og karamel. Mmh..

Vores middag i Fernsehturm - super, super lækre retter og udsigten var jo ret vild!

Macarons fra Lafayette. Pistacie, hasselnød, kaffe, choko, champagne, hindbær, karamel, citron og vanille. Gode, men ikke noget jeg velvilligt ville betale 100 kr. for en anden gang...

Kylle-nudler fra lille biks på "vores" station, Nollendorf Platz. Helt perfekte - lige bort set fra, at min mand fik takket ja til at få ristede løg ovenpå, det var lidt mærkeligt!

Kage-orgie i mad/delikatesse/hvad-kunne-du-tænke-dig afdelingen på 6. i KaDeWe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails