Anderledes juleønsker

Da bølgen startede i blogland overvejede jeg mange gange at hoppe med på den: at lave en billedecollage-ønskeseddel med nogle af mine ønsker, til inspiration, underholdning mv. for jer. Men jeg gjorde det aldrig. Det kan der være så mange årsager til, og lad os nu lade dem ligge.
For alternativt vil jeg den næste uge dele nogle lidt anderledes juleønsker med jer. De er, af mange grunde, ikke at finde på min egen ønskeseddel - altså den der er afleveret til familien - men det handler dog stadig om ting jeg med stor glæde ville eje. Stay tuned...:o)


Aftenen skal bruges på årets 2. julefrokost - i noget mere uformelt lag end sidste weekends. Det bliver forhåbentlig heller ikke heelt så vådt, om end jeg nu ikke har nogen forventninger om at få noget ud af dagen imorgen.Sidste år så jeg sådan her ud:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails