Won hundred & Karen Millen = 100 kr.

Trods min foragt for grimme ting og disses dominans på loppemarkedet, lykkedes det mig alligevel at opdrive et suverænt tilbud hos en anden tøjstand, hos 2 smukke piger der også håbede på at få plads til nyt i garderoben.
1 stk. spritnye Won hundred jeans lige i min størrelse (what are the odds?) og en smuk, sort Karen Millen corsage top = 100 kr.

Jeans'ne er helt perfekte, om end de er ganske svære at fange på billeder - imodsætningen til den dobbelthage jeg slet ikke anede jeg havde...:o) Her dagens outfit:
Jeans Won Hundred T-shirt H&M i 100% øko Cardigan Min mands fra Signal
 

Toppen er desværre lige lille nok om barmen. Et tilbagevendende problem for mig. Så den må videre ud i verden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails