Stilhed online - actionpacked offline

Joh, jeg har ikke givet meget lyd fra mig herinde de seneste dage. Men det skyldes ganske enkelt, at offline-livet har fyldt temmelig meget.
Efter en lidt heftig weekend, besluttede min mand og jeg nemlig søndag eftermiddag at finde en lejlighed sammen i København. Hidtil har vi jo boet en uge i min 1½ værelses i København - og en uge på hans bondegård i Nordsjælland. Men nu skal det være slut. Nu skal vi have et - helt nyt - fælles hjem, i København.

Til den beslutning hører mange drøftelser. Min mand deler gården med sin bror og dennes kone, og dem skulle vi naturligvis planlægge fremtiden med. Min mands børn skulle også informeres om ændringen. Selv om de bor hos deres mor, er gården stadig deres barndomshjem og til dels endnu deres hjem. Og så skal min lejlighed sættes til salg og så videre og så videre.

Men nu er vi så nået dertil, hvor det bare kun kan gå for langsomt med at min lejlighed bliver solgt, så vi kan købe noget nyt. På søndag skal vi ud og kigge på et potentielt nyt hjem - og jeg er helt høj af spænding. Jeg glæder mig til at holde jer løbende opdaterede i hele denne process!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

I'm not able to view this website properly on firefox I feel there's a drawback

my homepage - tips on how to get pregnant

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails