Remisen loppemarked - halvvejs

Lige et hurtigt tjek ind hertil aften. Jeg helt bombet. Weekenden står i et tegn, der er helt nyt for mig. Jeg har stand på loppemarkedet i Remisen, i håb om at komme af med noget af aaaalt det tøj jeg samlet sammen i årenes løb.
Jeg er ikke en loppemarkedspige. Jeg ville virkelig gerne være det, men jeg kan godt lide faste priser og hurtigt overblik. Og lige som med genbrugsbutikker, lader jeg mig skræmme væk af alt det crap der findes (mere om det imorgen!).

Så nu er jeg altså - for første gang nogensinde - på loppemarked; og så som sælger!

Vi sov på bondegården i Nordsjælland i nat, og skulle stille op på Østerbro fra kl. 8. Så klokken 5:50 ringede vækkeuret, og vi vaklede ned, pakkede biler og kørte til storbyen. Klokken 16 blev vi lukket ud af loppehallen efter en rigtig lang dag. Vi kørte hjem - til Kbh-residensen - og spiste græskarsupperester fra i går og tog en lur.
Min stakkels mand har et spillejob i Ringsted hertil aften, så han kørte for en time siden, og er hjemme ved 3-tiden i nat.

Og imorgen starter vi så igen ved 10-tiden i Remisen. Forhåbentlig kommer lidt flere tøj-købe lystne kvinder forbi. For jeg har presset priserne helt i bund, og vil sælge for næsten ingenting, bare jeg kommer af med tingene.:o)

REMISEN v. trianglen
Blegsdamsvej 132
Entré: kun 10 kr.

2 kommentarer:

En Hittehønes verden sagde ...

Ej, hvor fedt! Jeg var faktisk forbi Remisen i sidste weekend. Kunne da være, at man skulle stikke hovedet forbi igen i morgen! ;o)
/Maria.
http://hittehonesverden.blogspot.com/

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Jeg tror også det var sidste weekend jeg skulle have været der - til det rigtige tøjmarked!

Havde ellers hørt at Remisen var kendt for et stort tøj-udvalg, og dermed også havde kunder til det - men det var så altså ikke rigtig min oplevelse...:o/

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails