Nyt på bloggen

Pyyh - mit internet har bare været i drille-humør idag. Eller også er det min computer, hvis USB porte nu også er ved at stå af. Sådan ca. hver ½ time står internettet af, og så er jeg nødt til at starte det helt forfra. Suk! Nu må den altså snart til reperation inden garantien udløber...

Men alligevel er det lykkedes mig - med hjælp fra en stoor portion tålmodighed, hvor den så end kom fra - at omarrangere og tilføje nyt til bloggens opsætning.

Som I måske allerede har bemærket (har I, hva', har I det?) så er der nu kommet en række faner herover. Én med info om mig, istedet for at have det stående ude i siden. Én hvor jeg løbende vil samle links til alle de indlæg jeg laver med opskrifter i. Og én hvor jeg smider ting til salg.

Hvad synes I om det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails