Ny start

Vel hjemme i København skal der altså nye boller på suppen. Jeg er færdig med at sove 10-12 timer i døgnet, og stort set ikke lave noget hele dagen. Vinterdepression, go away - det er jo ikke engang vinter endnu.

Så for en time siden var mit soveværelse oplyst af mit vækkeur, og jeg kyssede manden godmorgen og stod op. Nu sidder jeg så med lidt kryds-og-tværs (jeg burde læse noget fagligt, men små skridt...), en tom kop varm kakao og 'puteren foran min lysterapilampe. En halv time om dagen burde være nok, men efter min lange nedtur tænker jeg at overdrivelse fremmer forståelsen!

Om halvanden time skal jeg i skole, og arbejde videre på et lynprojekt. Omkring middag er jeg nok nødt til at stikke af, for at løbe hjem og bage noget/nogle kinky kager til i aften. Så lige en tur til yoga - som også er blevet noget forsømt på det seneste - og så står den ellers på en lidt speciel happening i aften. Mere om det senere.

Imorgen holder min lille nevø 3-års fødselsdag, og direkte derfra skal min mand og jeg til en 50-års fødselsdag i venners lag. Så jeg skal nok være godt brugt på søndag.
Jeg vil forsøge at holde jer opdatere undervejs - men hvis alkoholen alligevel tager overhånd, må I have en skøn weekend. Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails