Musesko

Siden jeg så dem første gang, hvilket desværre allerede var for sent, har jeg været fuldstændig forelsket i Marc Jacobs parodi-ballerina, museskoen. De er så skønne, og fuldstændig umulige at opdrive - i hvert fald i min kæmpe-størrelse.

I en lav-penge måned i sommers var det kærlighed ved første blik da jeg fandt disse:
Men da jeg vendte tilbage for at købe dem, var de - død og kritte - udsolgt i min størrelse, og har været det siden. Og heller ikke denne model er til at opdrive nogen steder, i hvert fald ikke nogen steder der sender til DK.

Så tilbage sidder jeg, med en uopfyldt lyst til at eje et par tossede musesko. Måske er det skæbnens vink med en vognstang om, at jeg ganske enkelt er for gammel til at det er sjovt. I så fald har jeg i sinde at ignorere det fuldstændig og fortsætte min søgen efter musesko!

2 kommentarer:

Liselotte sagde ...

De har været umulige at opdrive længe.

Men Marc Jacobs i Århus har fået dem igen til 1700 kr. i alle størrelser :)

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Virkelig!?
Hvem der bare havde pengene OG boede i Århus!:o)

Tak for tippet, dog - måske har de dem også i Kbh-afdelingen, og selv om det er helt uden for julegavebudgettet, kan jeg jo altid skrive dem på ønskesedlen...;oD

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails