Loppe-lort og min stand

Pyh, en lang weekend. 2 x 6 timer lukket inde bag sit eget aflagte tøj, med bristede hån om total udsolgt og fornyet økonomi!
Det har givet plus på bundlinjen, men fornyelse af klædeskabet, vinterjakke og Berlin-lommepenge er der ikke nok til. Øv!
Mest øv er det dog, at jeg måtte tage SÅ meget med hjem igen. Godt nok er det pakket mindre og mere praktisk nu. Men hele idéen var jo at få ryddet ud!
Min søde mand improviserede et tøjstativ af højtalerholdere og nogle stænger. Det var guld værd.
Billedtagningen foregik selvfølgelig et af de få øjeblikke, hvor der rent faktisk var potentielle kunder.
Men stik imod mine forventninger om et meget tøj-orienteret loppemarked, var 70-80% af standene service, nips, brugskunst og crap. Og så var der måske 3-4 stande med tøj der var interessant for sådan en som mig. Inklusiv min egen. Det betød selvfølgelig at publikummet, kunderne, i høj grad kom efter noget andet end tøj. Smykker, cremer mv. blev revet væk - men sko, tøj og tasker blev mest bare snuset lidt til...
Naboen til den ene side. Hun havde godt nok heller ikke mange besøgende.
Terninger til 2 kr. stykket - han havde en bakke mere med samme "tilbud"

Smart tøj?
Da jeg gik på billedejagt, kunne jeg desværre ikke finde 2 par bukser jeg ellers havde kigget på tidligere. Jeg troede gudhjælpemig hele søndagen, at de var blevet solgt. Til min store glæde så jeg dem dog blive pakket ned, da det hele lukkede om eftermiddagen.
De var helt lige op og ned. Syet i sådan noget discount "look-a-like som på INGEN måde ligner" pels, i hhv. ko- og zebramønstret. Og så lignede de bare noget en 10-årig ville have lavet i håndarbejde; for sjov!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails