Læderjakken

Jeg har længe ledt efter en fantastisk (faux/) læderjakke. Jeg er fuldstændig forelsket i Camilles Rick Owens sag, men jeg har ingen forhåbninger om at bruge SÅ mange penge på en genstand i dette liv.
Men det er møgsvært at finde et alternativ, som ikke enten er for kort i livet eller på ærmerne - 2 ting jeg ikke vil gå på kompromis med.

Forhåbentlig får jeg snart lidt penge igen, og når det sker skal første investering altså være en (faux/) læderjakke. P.t. har jeg kig på disse 9, med hver deres plusser og minusser. Hvad siger I - og har I evt. erfaringer med længde, pasform m.v på nogle af dem?

Muubaa ~2450 kr. - Erin Wasson X RVCA  ~3930 kr. - Sword ~4420 kr.
Topshop ~460 kr. - Modekungen.se 710 kr. - BB Dakota ~1200 kr.
Staff NÜ 2000 kr. - Dorothy Perkins ~270 kr.  - Modekungen.se 630 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails