Kretas mad m.m.

Første load billeder fra Kreta; mest af mad. De fleste af mine billeder er ret meget af min familie - og dem får I altså ikke at se. Jeg venter spændt på videoer fra min far, hvor jeg måske kan plukke noget outfitbilleder ud til jer. Men den ventetid er jeg ikke rigtig herre over. 
En ud af maaange cocktails
En kunstfærdig bunke skrald: dødsyg kage, cocktailbær og pistacienøddeskaller

Granatæbletræ midt i Rethymnon
Meget stemningsfuld irsk bar med alternativ vinduesudstilling
κουκουβάγια - koukouvagia, som betyder ugle. Det er en slags buschetta'er på rugbrød. Ingen forstod hvorfor det hed ugle!
Sulten kretansk kat der blev mere end almindelig glad for et stykke "den leende ko"
Græsk kaffe. Eller resterne af det...
Alt godt fra havet
Giant(!!) prawns - pakket ind i bacon og spydgrillet
Figen"tærte = hjemmelavet figenpålæg
Suppe af røde frugter med is. Eller is med lidt sauce af røde frugter.
  video
Meget høje bølger den sidste dag - optaget fra vores hotelværelse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails