H&M

Kender I det, hvor man får et katalog fra H&M, finder nogle spændende ting og bare smider dem i kurven og køber dem, fordi leveringstiden alligevel er så lang, at man kan nå at overveje og fortryde mange gange før varerne rent faktisk kommer?

Well, sådan gjorde jeg i hvert fald for 3 ugers tid siden - jeg har jo lige som heller ingen penge at shoppe for, men pakken ville alligevel først komme ultimo november/primo december. No probs, der har jeg jo fået løn, tænkte jeg.

Men pludselig var tingene afsendt, og tømt var min konto. Jeg overvejede faktisk at klage til H&M - men omvendt er det også en lidt underlig ting at klage over.

Så nu er jeg den fattige, men lykkelige ejer af ovenstående items. Ej, det er ikke helt rigtigt. Dels er boleroen sort, dels tror jeg den ryger retur. Og cardiganen får de i hvert fald også tilbage så jeg kan købe den igen - 50 kr. billigere!
Nederdelen er perfekt, jakken og strømpebukserne er jeg lidt i tvivl om, kjolen og skoene og bikinitrussen er for billige til jeg gider overveje dem nærmere.;o)

2 kommentarer:

Ditte sagde ...

hehe forstår godt du er overrasket! H&M's leverings tid plejer at være så mega lang - så ja sikke et chok:) hehe

Rigtig fine ting! er især vild med blazeren:)

Kig endelig forbi www.modekolibrien.dk - så bliver vi glade:)

/Ditte

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Ja, ikke? Det er man slet ikke forberedt på - de plejer altid at blive længere (venter f.eks. stadig på en cardigan jeg købte for 2 mdr. siden), men aldrig kortere!

Jeg ender nok med kun at beholde nederdelen og skoene - og måske blazeren. Der er sg* ikke rigtig økonomi til det hele...:o/

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails