Guide til dragefrugt / pitahaya

Jeg købte jo en ganske spændende frugt forleden dag. Den er nu "afprøvet".
Jeg måtte læse lidt om den på nettet først, det var nu også meget rart at være forberedt på hvad det egentlig var for en størrelse.

Frugtkødet minder vildt meget om kiwiens, og spises også på samme måde. Eller, det var i hvert fald den løsning jeg valgte.

Smagen var ikke så voldsomt imponerende - men hvor tit er den det, med super-eksotiske frugter i DK?! Men lidt hen ad en blanding mellem pære og sød kiwi. Udemærket - men den ser sjovere ud, end den smager...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej,
Hvor har du købt dem, har ledt over alt men kan ikke finde dem!
Mvh. Embla

Anonym sagde ...

du kan få den i føtex

Anonym sagde ...

Bilka,Føtex og Kvickly har jeg ofte købt dem - men ja smagen kan variere meget, og jeg synes nu, at de dragefrugter jeg købte var meget pinke/knaldrøde i skalden..

:)

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails