DIY Clutch

Jeg spottede for noget tid siden hos fierce, men fattige Kia denne clutch, som hun selv havde spottet til en-eller-anden forårskollektionsfremvisning (langt ord, alligevel...).



Uden at kende den kommende pris, synes jeg det lignede noget jeg snildt kunne producere selv. Især fordi jeg er en sølv-pige, og derfor hellere ville have clutchen med sølvnitter.
Ergo har jeg nu investeret i 13 stk såkaldte "cone-spikes" og glæder mig at de ankommer, og jeg skal lave min helt egen clutch. Mere om det følger naturligvis!

3 kommentarer:

Ivo Serentha and Friends sagde ...

Compliments for your blog and pictures included, I invite you to see the photo blog,
CLICK PHOTOSPHERA

Each week released a new album

Greetings from Italy

Marlow

Line sagde ...

Uhh, det lyder som et spændende projekt. Glæder mig til at se hvordan det bliver:-)

Fru Buur Bækgaard sagde ...

@Ivo: Thanks a lot!

@Line: Ja, ikke? Jeg går også bare og venter utålmodigt på at pakke ankommer!:o)

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails