Oreo-jomfru

Man kan jo nærmest ikke færdes herinde i blogland uden at læse om Oreos for tiden.
Jeg har altid tænkt på dem som et amerikansk fænomen - "cookies and milk" når der skulle tales dybt i kernefamilien og den slags - og jeg anede faktisk ikke at de overhovedet kunne fås i Danmark.

Kiksen i sig selv synes jeg nu ikke lød voldsomt spændende, men så begyndte der at dukke cupcakes op alle steder. Og så var min interesse fanget. 

Igår spottede jeg dem så tilfældigt på min indkøbstur i Netto, og tænkte at jeg ikke længere ville være uden for. Så jeg købte en pakke.
Og jo jo, det er da en fin kiks - men så synes jeg så heller ikke at de er mere fantastiske. Men idéen om en cupcake-version tænder mig stadig og det skal helt sikker snart afprøves...

2 kommentarer:

Tanja sagde ...

Uha! Min søde veninde lavede Oreo cupcakes, og de smager så godt! De kan klart anbefales:) Da jeg var i New York for nylig fik jeg en cookie milkshake (synes selv det lød lidt mærkeligt, men kunne ikke overskue deres kæmpe udvalg), men den smagte også sinddsygt godt. Så Oreos kan helt klart anbefales:)

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Ja - det siger alle folk jo.
Jeg er simpelthen også nået så langt nu, at jeg drømmer om at spise Oreo-cupcakes. Måske skulle jeg bare få det bageri overstået!:o)

Cookie-milkshake lyder ret interessant. Jeg kan huske jeg engang fik en milkshake Ben & Jerry's isen strawberry cheesecake - det må være lidt den samme kategori. Man skulle bo i New York, med alle de muligheder, skulle man...

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails