November fra helvede

En vidunderlig weekend går på hæld. En weekend i min skønne, skønne svigerfamilies tegn og en søndag med biograftur, alt for mange popcorn og græskarsuppe på aftenmenuen. Min mand er netop nu i gang i køkkenet, og jeg er ret spændt. Men i dagen anledning virkede det lige som passende at spise græskar.

Jeg grinet og grædt til Toy Story 3 i Hillerød bif, i anledningen af at der var halv pris i alle landets biografer. Som tidligere nævnt, synes jeg det er urimelig dyrt at gå i biografen - men det hjalp da noget at billetterne kostede det halve, selv om popcornene var lige dyre.
Men filmen var helt klart pengene værd. Vi nærmest lå på sofarækken og nød den skarpe humor og de virkelig charmerende karakterer. Jeg er generelt vild med animationsfilm, og Toy Story 1 & 2 var efter min mening geniale. 3'eren følger fint trop.


Og så sidder jeg her i mørket - tak for l*rt vintertid - og ser bekymret frem til en måned uden en krone på kontoen. Jeg har kun fået SU denne måned, ingen løn. Og jeg har simpelthen ikke engang penge nok til at betale de faste udgifter. Heldigvis har jeg jo en skøn mand, så der er ingen panik. Men omvendt betyder det jo helt klart også INGEN, overhovedet INGEN shopping. Det er bare ikke det man har brug for, i en lang, kold wannabe-vinter måned hvor det i forvejen er svært nok at holde modet oppe og hovedet oven vande.
Men jeg må overleve på DIY-projekter, studieengagement og udsigten til til gengæld og få en god udbetaling 1. december...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails