Lækker lasagnette

Mmmh! Mine (og mandens) bedste anbefalinger til onsdagens vegetar lasagnette. Der var mad nok til en mindre fest (note to self, lav kun 1/3 næste gang) - så jeg glæder mig til at spise det igen i aften.
Øvre, højre hjørne ser noget tilskadekomment ud, men det var altså fordi min mand ikke kunne få mozzarellaen til at række

Det var et rigtig godt alternativ til den klassiske kød-lasagne, spækket med grønt og godt. Smagen var rund og meget nuanceret, og som den opmærksomme læser måske vil bemærke var der temmelig meget aubergine i - hvilket aubergine-forskrækkede jeg bestemt ikke bemærkede (i hvert fald ikke som noget negativt).

Som tilbehør spiste vi en lige så lækker rødbederåkost (min mand havde kun lavet halv portion, og det var riigeligt). Vi følte os meget eksperimenterende og sunde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails