Hjemrejsen

Så er det i aften at vi vender næsen hjem ad. Vi skal først flyve kl. lort - så jeg er tidligst tilbage hos jer imorgen.
Men efter en uges (fantastisk?) ferie, er jeg nok begyndt at savne mit seneste musikkøb. Jeg har alt for længe ventet på at prisen på skønne, skønne Tina Dickows seneste albums skulle falde. Men nu var vi altså nået op på hele 3 stk jeg manglede - og min mand og jeg har fået koncertbilletter i bryllupsgave, så det måtte være på tide at blive opdateret.

Købet er gjort hos CDON.com - og der er jo altid rigtig billige film at finde, så dem røg der lidt med i stakken af.

Tina Dickow var de sidste der blev spillet på anlægget inden vi tog afsted - og jeg gætter på at det nok også bliver det første når vi er kommet hjem!

Vi ses snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails