Gulerodspandekager a la tirsdag

Jeg glemte helt at underholde med tirsdagsmenuen: Gulerodspandekager med dampet(det blev så til flødestuvet) spinat og råkost. Det var ikke nogen udpræget succes.
Grundsmagen var god, men det var sådan en f*cked up dej, der bare ikke ville blive bagt. Min mand lagde ud med at give dem 12 min. pr. side ved meget svag varme på panden. Det var ikke nok. Så fik de 10 min. mere. Det var heller ikke nok. Til sidst puttede vi dem 30 min. i ovnen - og der var stadig ingen ændring; de forblev dejagtige og smattede indeni.

Min mand mener bestemt at de bare skulle have været tyndere, jeg synes ovn-turen må være bevis for, at de bare ikke kunne bages rigtigt. Så de kommer næppe på madplanen en anden gang - men jeg vil kigge efter en anden gulerodspandekageopskrift, for konceptet var godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails