Godmorgen...

Jeg burde egentlig sidde og rette afleveringsfigur lige nu - men jeg når det nok alligevel. Den skal først være færdig til ved 11-tiden.

Første dag af Frugtprojektet, og allerede har jeg ændret på planerne. Da jeg slog op i opskriftbogen, kom jeg til at åbne den på en side med noget der bare lød vildt lækkert og tilfældigvis kun bestod af ingredienser jeg havde til rådighed. Derfor blev det til et styks tropisk vandmelonsmoothie:


1 stykke vandmelon á 600 g
2 små bananer (helst ladyfingers)
225 ml kokoscreme

Jeg snød, at blandede også saften fra en halv appelsin i - ellers var det simpelthen FOR sødt og kvalmt. En anden gang tror jeg at jeg halvere mængden af kokoscreme (eller nøjes med kokosmælk).

(Hvad sker der lige for billederne - hvorfor bliver det vendt på hovedet? Nå, jeg prøver at fikse det, men so far...)

1 kommentar:

Emilie sagde ...

Hej,

Jag jobbar för sajten FindeOpskrifter.dk och försökte kontakta dig men kan inte hitta någon kontaktinfo. Vi såg att du har goda recept i din blogg och vi rekommenderar att du tittar runt på sajten och kikar på "Madblogstoppen".

Vill du vara med och få dina recept indexerade på sajten så behöver du bara registrera dig på http://www.findeopskrifter.dk/kom-med-i-madblogstoppen och embedda din kod för att mäta statistik så är du med!

Här kan du se hur många som är med i Madblogstoppen på FindeOpskrifter.dk - http://www.findeopskrifter.dk/madblogstoppen

Förhoppningsvis kan just din blogg ligga etta på Madblogstoppen!

Gilla oss på Facebook! http://www.facebook.com/Findeopskrifter

Med vänliga hälsningar,

Emilie
emilie@findeopskrifter.dk

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails