Fredagsforkølelse

Øv altså. Så ligger jeg her på sofaen med min nylavede mango-banan smoothie og min ynkelige toiletrulle. Snottet vælter ud af mig og jeg nyser sådan cirka 3 gange i minuttet. Min gane klør helt ulideligt og min hals er øm og irriteret. Dumme eftersårsforkølelse, jeg gider ikke have dig...
Heldigvis er min skønne Kat i selskabeligt humør, og ligger og flader ud på mit skød!

I aften skal min mand spille med sit band på Sletten Kro, så jeg skal på date med en stak skolebøger jeg er såå meget bagud med. Imorgen skal vi til halloweenfest hos en veninde - så jeg skal faktisk også lige have syet 2 ekstra arme i dag. Vi skal være edderkop og spindelvæv!:o)
(Hvis jeg da ikke vælger at ligge brak, sådan for alvor...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails