Fashion After Dark-wannabe

Jeg havde glædet mig til Fashion After Dark og jeg havde oven i købet lokket min mand med på ideen.

Men vi skulle holde fødselsdag for ham for hele familien på gården i Nordsjælland om lørdagen - og jeg besluttede derfor, fredag eftermiddag, at det ville blive for presset at tage ind til byen hele aftenen, køre til Nordsjælland sent, køre til Kbh og yoga lørdag morgen og så tilbage til fødselsdagsforberedelser i Nordsjælland.

Så vi skippede VIP-shopping'en og tog en aften på sofaen med film og chips istedet. Jeg havde jo også lige brugt den halve familieformue om torsdagen...


Var I derinde? Var der plads til at være? Kunne man rent faktisk nå at få lækre sager som champagne og cupcakes? Fortæl mig alt om det, jeg er misundelig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails