Familiefødselsdag a la gør-det-selv

Min mand har altid fejret sin fødselsdag for familien ved at invitere til pandekager og lumumba i haven og gør-det-selv aftensmad - og det fortsætter gerne til den lyse morgen.

I lørdags sad vi så, pakket godt ind, i haven med bålbagte pandekager, varm kakao med flødeskum og alt andet end cognac - hovedsageligt Whiskey og Rom - og hyggede til den helt store guldmedalje. Da det blev for(!) koldt, rykkede vi ind i køkkenet og gik i krig med salat- og kartoffelproduktion, hvortil der serveredes pølser og ovnstegt lam. Sidstnævnte var slet ikke en del af aftalen, da hele fidusen var at spise bryllupsrester - men det synes min mand altså liige vi skulle have med.
Det var, som altid, virkelig hyggeligt.

Jeg planlagde en gedigen brandert. Jeg har ikke rigtig været fuld siden brylluppet - og det er ikke fordi der som sådan er noget galt i det, men det er altså ret uvant for mig. Det plejer at være en, minimum, ugentlig begivenhed.
Og det lykkedes i dén grad. Det er meget sjældent, at jeg drikker så meget at min hukommelse begynder at svigte. Men jeg kan ikke huske at jeg gik i seng i lørdags...

Den sidste drink jeg husker, var en blå sag som smittede frygteligt af - hvilket vi selvfølgelig havde meget sjov med:

Det opmærksomme øje vil muligvis også kunne gennemskue, at jeg på dette tidspunkt er sejlende beruset...

I øvrigt bar jeg på dagen strik fra Sonia Rykiel for H&M og en højtaljet nederdel med lynlåse fra Monki. Jeg ville have taget et billede - men jeg var fuld!:oD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails