En mani, flere manier?

Hahaha - I skal høre det sjoveste.

I går (ja ja, det er jo snyd, så "igår" er i virkeligheden for en uge siden...) afslørede min mand pludselig, at han har en mani. En, efter min mening, voldsomt sjov en af slagsen. Han bliver simpelthen NØDT TIL at stikke fingeren ind i sådan nogle huller i plastik hvor der gemmer sig skruer.
F.eks. - sagde han - har han endnu ikke kørt i en bil, hvor der ikke lige i nærheden af rattet var netop sådan et hul hvor hans finger lige passer ind i. Og nogle gange passer de så bare helt perfekt.

Men det stopper ikke der. Det gælder åbenbart også med kopper. Der er det bare ikke fingeren det skal ned i men HAGEN!

Hahaha - jeg griner stadig når jeg tænker på det. Det er da helt fjollet.

Men så kom jeg jo til at tænke på dem, manier. Hvad gør jeg f.eks. selv? Det værste er helt klart, at jeg skal skille mine negle ad. Altså, I ved, når neglene lige som flækker i lag. Jeg piller altid det øverste lag af. Jeg fremprovkerer det, hvis jeg ikke tager mig MEGET sammen. Når det har været værst, har jeg siddet med en nål og løftet det. Og hvis de ligefrem gør det selv...
Jeg kan ikke lige komme i tanke om andre, men de er der HELT sikkert. Hvad med jer? Har nogle sjove, irriterende, mærkelige manier?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails