Eftersårsferie

Lige nu ligger jeg - forhåbentlig - ved poolkanten og slikker sol. Måske med en eksotisk drink i den ene hånd og en spændende bog i den anden.


Mine forældre har inviteret hele flokken på ferie på Kreta i denne uge. Jeg har 2 halvsøskende (far) der er hhv. 19 og 14 år ældre mig. Førstnævnte, min bror, er gift med en vidunderlig, gæv jyde og sammen har de en lille spilop af en søn på næsten 3 år. Min søster har to døtre, en 5-årig og en 7-årig. Hun er for et års tid siden gået fra børnenes far - men de var sammen 10 år inden. Derfor skal hendes bonussøn, pigerne halvbror, på 14 også med. Og så er der selvfølgelig min mand og jeg, samt mine bonusdøtre. 13 styk i alt.
Vi bor her, og så skal vi ellers bare bruge en uge på at dase, spise lækker mad, spille spil og hvad vi nu ellers gider at tage os til. Skøønt!

Som I måske har gættet, er det her derfor et planlagt indlæg - og det samme vil I møde de næste 6 dage.
Jeg håber I holder ud. Jeg glæder mig til at fortælle om det i næste uge.

På gensyn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails