Efterår

Jeg samlede 2 veninder op på Østerbro, som begge kommer fra Allerød og skulle på besøg derhjemme. Så jeg havde ualmindelig hyggeligt selskab halvdelen af vejen hjem fra København til bondegården. Roadtrips er den ultimative sladre-mulighed, man(jeg!) burde helt klart dyrke det noget mere!
Den anden halvdel af hjemturen, foregik langs efterårsfarvede trærækker. Varme, rød-gule nuancer. Jeg er helt klart en sommer-pige, men jeg bliver alligevel imponeret over naturen og sæsonerne. Jeg blev inspireret til at tage en kort tur rundt på gården da jeg kom hjem, så her er lidt bondegårdsstemning a la efterår.





I øvrigt havde jeg en ret bizar oplevelse efter min yoga-time i formiddags. I omklædningsrummet, der ikke er særlig stort, er der en bænk på væggen hele vejen rundt. På denne stod min taske. Ved siden af mig stod en dame, og var vist i gang med at rode i sin taske på gulvet, tørre sine tæer eller noget i den stil. I hvert fald var hun splitternøgen. Og af uransagelige årsager lod hun sig ikke mærke med, at hun stod så tæt på bænken at hende køn havde kontant med min taske. Jeg blev altså lidt stødt. Jeg bryder mig ærlig talt ikke om at have en fremmed kvinde f*sse på min taske. Er det bare mig der er sart?

2 kommentarer:

Emilie sagde ...

Hvor er det nogle fine billeder.

http://edithinga.blogspot.com

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Takker!:o)

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails