Dagens frugtdrik

Jeg kom vist til at glemme frugtprojektet igår - ups. Men der var simpelthen så meget påstyr med de fjollede Oreo-cupcakes.

I dag fik jeg så bagt Alfajores til imorgen. Mere om dem der. Og fulgt op på frugtprojektet.
Idag stod den på pære/appelsin/ingefær - nu med den officielle opskrift:

Den var virkelig lækker. Frisk og sød på den gode på. Jeg brugte bare frisk, revet ingefær i stedet for det dersens kandiserede.
Midt i at jeg vaskede saftpresseren af, skulle jeg så tage en tår af min vidunderdrik. Og da jeg sætter glasset fra mig på køkkenbordet, vælger jeg så at lægge det fra mig i stedet. Det var virkelig underligt. Og så var der saft over hele bordet, og ikke i mit glas. Sig det ikke til nogen, men jeg tungekyssede lidt med køkkenbordet og forsøgte krampagtigt af suge noget af det op... Så lækker var den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails