Bye bye

Jeg synes jeg kan høre sol og varme, feta og oliven, kalde på mig fra Kreta. Øjeblik, så kommer jeg.
Denne her er pakket:
Kuffert
Katten er afleveret i plejefamilie for en uge - min søde barndomsveninde og dennes kæreste, der har indvilliget i at have hende boende. Dejligt.
Katinka
Og jeg er SÅ klar til at lufte dem her. Jep, både dem inden i og uden på.
Lædersandaler fra Urban Outfitters - 90 kr. på udsalg, fødder
Jeg har sørget for, at I helst ikke skulle komme til at kede jer - og savne mig alt for meget - så der sker stadig lidt hver dag. Jeg er på vej ud af døren til min sidste bikram yoga time i en hel uge (oh, ak og ve, hvordan skal jeg mon klare at undvære det??), og så er det ellers mod lufthavnen og varmere himmelstrøg.

Pas godt på DK så længe. Vi skrives ved...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails