Auberginedebut

Jeg startede dagen med sådan en her "alt-godt-fra-køleskabet" vandmelon + vindruesaft; helt økologisk. Det skulle jeg aldrig have gjort. Det var spild af superlækker vandmelon og superlækre vindruer i en ganske usmage græsagtig drik.

Så jeg var meget motiveret til at tage ud og købe ind til ugens mad og frugtprojektet. Det tog så også lige 1½ time og virkelig mange penge - men jeg er sikker på at det er besværet værd.

Jeg skulle have læst og læst og læst i dag - men på magisk vis forsvandt det meste af dagen uden læsning. Dam'n it! Jeg skal virkelig have taget mig selv ved ørerne og komme i gang med det dersens læsning.

Aftensmaden stod i dag på Miss Muffins fyldte auberginer. That is, jeg har netop spist auberginer for første gang i mit liv - altså uden at løbe skrigende væk. Min - ellers søde - mand havde godt nok valgt ikke at putte suppehornene NED i auberginen, men det gav mig så en undskyldning til hive al fyldet ud af skallen og bare spise det. Thumbs up til en positiv oplevelse med farlige auberginer og til en rigtig lækker opskrift!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails