Action på bondegården

Arj, det er altså lidt klamt - men jeg bliver nødt til at dele det med jer alligevel. Min supernuttede og meget søde Kat, har nemlig lige fanget efterårets første mus.

Katinka er indekat, og boede alene sammen med mig i min 1½ værelses københavnerhybel indtil hun blev 4 år, sidste sensommer. Så begyndte vi at komme heroppe, på min mands bondegård.
Siden er Katinka blevet deltidsudekat og en ganske habil musefanger. Men hun fanger kun musene, det kunne simpelthen ikke falde hende ind at æde lortet (forståeligt nok, hvis I spørger mig).

Og nu er hun altså lige kommet ind med en stor, meget død mus. Og jeg har mandet mig op og med hjælp fra en arbejdshandske og en lille skovl smidt den ud - efter at have rost og belønnet hende med lidt mad. Beklager det noget markabre billede. This is the life of a citygirl in the country...
Kat Katinka, mus Uheldig markmus

2 kommentarer:

Nicoline sagde ...

Love your blog! I hope you will visit or follow mine:)

www.abitofeverything-nicoline.blogspot.com

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Tak!

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails