Torsdag

Jeg kunne ikke sove natten mellem onsdag og torsdag - så jeg måtte endnu engang ændre på yogaplanerne. Jeg inddragede et par morgentimer til at sove, og kørte først mod Kbh ved 10-tiden. Jeg havde bare vildt meget lyst til én af 7-elevens donuts med chokofyld, så jeg kørte en omvej hen forbi den nærmeste butik. Og havde de så nogen?
Eij, jeg måtte nøjes med en almindelig, en - meget tør - majsbolle og en ny, sjov kaffedrik fra Starbucks. Kold kaffe med choko.


I løbet af dagen kom jeg i tanke om, hvorfor det var rigtig ærgerligt at jeg måtte misse morgenyoga'en. De sene torsdagshold er underviseren ham den strenge jeg også var ude for sidste uge. Han er hård og streng, og kommer med sådan lidt nedladende kommentarer til os der holder pause - i stedet for at motivere, som jeg synes de andre undervisere er rigtig gode til. I går toppede han så, da han lige frem skældte mig ud for at ligge i en stilling der hverken var selve øvelsen eller "savasana" (total afslapning). Fedt når underviserne guider og giver gode råd - ikke så fedt når de forvandler lokalet til en militær træningslejr...

2 kommentarer:

sarafrank sagde ...

Hejsa, kan rigtigt godt lide din blog! følger den nu, du er velkommen til at kigge forbi min og følge tilbage :----D
http://jeg-er-gul.blogspot.com/

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Mange tak - det er rart med synlige læsere. Jeg synes stadig det føles lidt underligt bare at "tale" ud i den blå luft og håbe at nogen lytter!:o)

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails