Tirsdagen der troede den var en mandag

Kender I de dage, hvor man bare skulle have været blevet hjemme i sengen?

Jeg gik i skole, og opdagede ret hurtigt at jeg havde glemt at oplade Pinkie, min skønne lille notebook, som ellers sagtens kan holde en hel dag på en opladning.

Så ringede jeg til mit forsikringsselskab, for at høre hvor langt de var noget med behandlingen af mit anmeldelse. Midt i samtalen med en vikar-dame, løber min skod telefon så tør for strøm. Altså!

Senere på eftermiddagen, er planen så at jeg skal alene til Bikram yoga. Jeg kører hjemmefra i fin tid - tror jeg. Men det viser sig så, at hele København er én stor kø pga. det der åndssvage DHL løb. Så efter at have holdt i kø og kø og kø i 30 min. (på en rute der burde tage ~7 min at køre) kaster jeg bilen ud af køen og ind på en parkeringsplads temmelig langt fra yogacenteret. I det jeg stiger ud, råber en rar mand i køen efter mig, at mit ene baghjul er fladt. Jeg takker for oplysningen, småløber videre hen mod den rigtige adresse indtil jeg stopper, kigger på uret, konstaterer at der er 3 minutter til at timen starter og giver op!

Småtudende, mit overskud er sluppet op, går jeg tilbage til bilen. Er da strandet midt på Nørrebro, omgivet af kæmpelange køer, med et fuldstændig(!!) fladt dæk. Jeg har sådan et Tophjælp abonnement, hvor de kommer og redder mig når jeg er lost, men jeg kunne jo godt regne ud hvor lang tid det ville tage dem at komme  ind til mig. Men, øjeblikket efter jeg havde talt med dem, vendte mit held!
Verdens rareste mand dukkede op uden for mit vindue, og spurgte om han ikke lige skulle skifte dækket for mig. Jo tak!! 5 min. kørte jeg hjem - i modsat retning af køerne. Og lovede mig selv at gøre en god gerning ved førstkommende lejlighed...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails