Søndagshygge og yoga-kiks

Efterveer fra et kæmpebryllup begynder at presse sig på. Vi skal have sendt takkekort ud, og det tager altså pænt lang tid at få skrevet personlige takke til 115 mennesker + dem der havde sendt et-eller-andet selv om de ikke var inviteret/kunne komme.
Så jeg har haft lidt svært ved at sætte tid at til bloggen, jeg må øve mig i at få den inkoorporeret i min dagligdag.

Søndag sov jeg lidt længe, og tog til yoga med min mor som havde lokket sin veninde med også. Men et eller andet var gået galt i centeret, for de havde glemt at lukke vinduet i yogalokalet. Jeg undrede mig - især før timen startede - meget over, at jeg ikke synes jeg havde det så varmt som jeg plejede, men skød det hen. Indtil min mor pludselig, halvvejs gennem de 90 min. rejser sig fordi hun har opdaget at vinduet står åbent! 40 graders yoga blev pludselig til 20-25 grader, og det var helt forkert og mærkeligt. Jeg svedte nærmest ikke bagefter, og jeg følte mig slet ikke lige så gennemarbejdet i kroppen. Øv - bedre held næste gang!

Vel hjemme pakkede jeg sammen og kørte til Nordsjælland. Mine søde bonusdøtre kom ved aftensmadstid, og vi havde en hyggelig dag med lange diskussioner om reglerne i Whist, med familiens "dræber-Ludo" og søndagsfilmen på TV2. Jeg var ret begejstret for mit eget outfit, næste gang bliver det nok ikke spildt på en søndag:
Jeg havde imidlertid lidt svært ved at finde et godt sted at tage billeder med selvudløseren, derfor er de lidt...alternative.
 Cardigan Zara, Top H&M Young, Nederdel og Uldsokker H&M

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails