Shopping en masse

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har sat en hel dag af til bare at ose rundt i indre by for mig selv. Jeg elsker det - især når shoppekarmaen og økonomien så følges ad så fint som i dag.
Jeg fik shoppet solbriller, sandaler, strik, tee, leggings og strømpebukser m.m., men det må I få at se en anden dag.

Derudover oplevede jeg denne herresjove t-shirt. Desværre var farven overhovedet ikke mig - og den var ret gennemsigtig. Den ville ellers havde været god at tage på, på kedelige, sure morgener.:oD
"Happy Birthday" - "Today it's NOT my birthday"
Virkelig weird sneakers og gummistøvler i et...
Topnuttede nylondyr, der kan foldes ud og blive til indkøbsnet
Superflot vinduesudstilling for Tommy Hilfiger i Illum
Mmmh. Torsdagens cupcakes hos Agnes. Jeg tog en hindbær...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails