Post weekend

Pyh - så blev det mandag igen. Og tirsdag for den sags skyld.

Søndag holdt jeg helt i søndagens tegn. Jeg var et smut til yoga, men eller hang jeg bare på sofaen, foran fjernsynet med computeren og diverse webshops ved min side. Jeg jagede min mand ned i kiosken efter discount-kage og så nød vi ellers aftenen med "Lulu & Leon" og "Blå mænd". Super sjov film - også anden gang man ser den. "Lulu & Leon" så vi også lidt af på TV3, jeg glæder mig til at se mere.

Mandag havde jeg vist mistet kontakten med den del af hjernen hvori min selvdisciplin gemmer sig. Jeg kom i hvert fald aldrig rigtig i skole. Det hænger så også sammen med, at den lærer jeg har om mandagen er dødsyg, uforberedt osv. - men alligevel.
Istedet begyndte jeg at fylde musik på min mobil, læste blogs og tænkte meget på at jeg burde have brugt tiden på SELV at læse det de andre blev i... Nå ja, og så spiste jeg af hvad der vel nok bliver dette års sidste vandmelon:

Om eftermiddagen tog min mor og jeg til yoga - og selv om det går ok, så længe jeg "snyder" og trækker vejret en del gennem munden, så har jeg stadig svært ved det der med ilten. Nu må jeg også få købt det der jern tilskud!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails