Nyanskaffelser

I går fik jeg den vidunderlige nyhed, at min bonusdatter alligevel ikke vil beholde sit pragteksemplar af en taske.
Så den køber jeg af hende ved lejlighed. Jeg er sikker på at jeg kommer til at knuselske den - og jeg glæder mig til at nedtone ellers rå look med den over skulderen.

Ellers har jeg udvidet skosamlingen med disse også føromtalte Shoe Shi Bar støvletter. Det lykkedes mig, ved et tilfælde, at finde en butikssælger på Trendsales, der havde dem på lager i min størrelse - til sølle 400 kr. inkl. leveringen.
Lige nu har jeg puttet shampoo-flasker i dem, for at giver halsen lidt mere rund facon (de var blevet lidt fladmast), og så tror jeg de skal have en omgang imprægnering inden jeg lufter dem for første gang. Jeg glæder mig.

I dag er en anden sød pige fra Trendsales så lige kommet forbi med en fin sort taske  fra svenske Lindex til mig. Jeg er træt af, at alle mine skoleegnede tasker er underlige blå, mønstrede og utrolig meget mig - for 5 år siden! Denne her er simpel, enkel og kan gå til hvad som helst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails