Kæresteweekend og nye læsere

Tjah, den forgangne weekend stod jo i mandens og mit tegn. Fredag hyggede vi foran fjernsynet, og gik omkuld omkring midnat.
Lørdag hentede jeg mit yngste bonusdatter og tog hende med til København. Hun skulle på biblioteket og finde gamle artikler til en skoleopgave, imens jeg var til yoga.
Yogatimen var sådan lidt øv. De havde åbenbart lavet et eller andet kiks og havde glemt at tænde for varmen i tide, eller noget i den stil. I hvert fald nåede det ikke at blive rigtig varmt - hvilket jo er lidt surt, når det nu er det man betaler for. Men ellers var stemningen god og det var jo intet problem at følge med hele vejen.
Jeg samlede bonusdatter samt hendes nyerhvervede taske (erstatning for denne, som jeg har købt af hende) op på Kgs. Nytorv, og vi vendte snuden mod Nordsjælland.

På vej hjem i bilen, blev hun enig med sig selv om, at hun gerne ville med hjem til os. Mine bonusdøtre bor hos deres mor, og kommer på besøg i deres barndomshjem - hvor min mand og jeg bor hver anden uge - når det passer ind i deres travle liv (og vores...).
Vi spiste frokost, hun skrev stil, jeg surfede og min mand slog græs. Så spiste vi aftensmad og spillede lidt spil inden min mand kørte hende hjem igen sent om aftenen.
Det var superhyggeligt, og dejligt at have hende på besøg, selv om det ikke blev til megen kiggen hinanden dybt i øjnene den heller.
Katinka der åbenbart ikke får vand nok, og derfor gik ud i regnen, satte sig på havebordet og slikkede på det...
Søndag sov vi (lidt) længe, og flyttede så til København så det passede med at jeg sprang på 13-yogaholdet med min mor. Jeg havde - som så ofte - ikke fået nok vand, og var noget sølle til timen.
Men resten af dagen var bare helt fantastisk dejlig, vi så film, spiste god mad, jeg lynbagte nye cupcakes efter at have lånt bagepulver af min mor (fanden tage 2 hjem, så man aldrig kan huske hvad man har hvor...) og alt i alt var det en helt perfekt kærestedag. Skønt!
Cupcakes med hvid choko og lakrids
Nu er vi tilbage til hverdagen igen, med fornyet energi. Og hvad skuer mit øje? Ikke bare én ny læser. Eller 2 for den sags skyld. Hele 3 nye læsere, og hvor er jeg glad for at I gider læse med. Jeg øver mig stadig på, at få det til at blive en lidt mere naturlig del af min hverdag at blogge - og jeres tilstedeværelse giver mig blot blod på tanden. Tak, jeg håber I bliver hængende!:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails