Indkøb

Dagens indkøb fra Fields:
Superblød kjole fra H&M



Blomstret mesh-top fra Zara, sat ned til 30 kr.

Og det er faktisk lidt snyd, for jeg købte det her i går, men nu får I dem med i dagens indlæg:
Cowboyshorts fra H&M Young til 80 kr.
Jeg har længe ledt efter et par cowboyshorts, men jeg synes de er hundedyre. Men heldigvis er min popo petite nok, til at jeg kan passe H&M Youngs største størrelse (170) - og børnetøj koster bare kun det ½e.



Mørkeblå jersey-mini fra H&M til 40 kr.
Jeg er super hooked på mørkeblå dette efterår. Det kunne meget vel blive mit "nye sort".


Efter at have læst Modedullens indlæg om sine nye leggings var jeg blevet ret nysgerrig. I går fandt jeg så disse kunstlæderleggings. De føles fuldstændig som rigtig læder, og kostede sølle 200 kr. I dag fandt jeg så de "rigtige". Og de er bare SÅ fede - men H&Ms bukser har bare en helt forkert facon i forhold til mig. Hvis de skal passe om popo'en, så er der ikke rigtig plads til mine ben. Samme issue med begge leggings. Indtil videre har jeg købt disse - men sukker stadig over de andre. Og i sidste ende ved jeg ikke, om jeg bør have nogen af dem overhovedet, eller bare prøve at finde nogle der passer mig lidt mere... perfekt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails