Google, hagl og Panserhjerte

Samme øjeblik som jeg trådte ind ad døren her, på mit arbejde - begyndte det bare at vælte ned med hvad der enten må være tonstung regn eller hagl. Det har nu varet i omkring 15 min. Vildt efterårsvejr. Jeg prøver at lade være med at tænke på, hvor lang tid der er til foråret...

På vej herned - en køretur på 30-45 min. satte jeg min telefon til bilradioen og hørte kapitel 1-3 af lydbogen Jo Nesbøs "Panserhjerte". Det tegner virkelig godt, og jeg glæder mig næsten helt til at pendle hver morgen i næste uge, så jeg kan høre mere.

Og så lige en afsluttende ros til google, for deres altid charmerende og sjove logo i alle mulige anledninger. Dagens, er Agatha Christie's 120 års jubilæum, og ser sådan ud:

 
Det gør da livet lidt sjovere, med den slags små detaljer, ikke?:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails