Fredag

Dagen startede temmelig kedeligt med en lang kø på Hillerød motorvejen. Så er det altså bare ikke særlig sjovt at pendle. Hvad der plejer at tage 35 min. tog 65 min. Øv.

Det fortsatte så i samme stil, med en fuldstændig ugivtig skoledag. Min lærer var total uforberedt, og stod og rodede rundt med et eksempel der ikke virkede. Øv.

Efter skole kørte jeg ind til byen, hvor Noir og Bllack Noir holdt lager-lagersalg. Jeg drømmer om at eje noget bæredygtigt læder fra Bllack Noir - men var meget skuffet over udvalget. Efter omkring 1 min. havde jeg kigget på alt hvad der var, og var ikke tilnærmelsesvis fristet til at bruge nogle penge derinde. Øv.

Vel hjemme, mødtes jeg med min mor og vi kørte til yoga. Det var så bare en forlængelse af resten af dagen. Det var som jeg ikke kunne trække vejret, at jeg ikke fik ilt nok. Så jeg kunne slet ikke holde til øvelserne - hver gang jeg så meget som rejste mig, blev jeg forpustet. Så jeg fik virkelig ikke særlig meget ud af timen, og var rigtig ærgerlig over den tilbagegang. Øv.
Men jeg giver ikke op. Det var lige blevet så godt.

Mine søde forældre kørte mig op til bondegården, hvor jeg så tilbragte aftenen foran fjern'eren med Talentlort 2010 og en kælen Kat, imens min mand spillede til en eller anden læge-konference.

Better luck next... day!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails