Fjollede behov

Kender I det, når man i en periode ikke bruger en bestemt type ting af en eller anden årsag, og derfor føler at man VIRKELIG mangler nogle nye "den-slags-ting"?


Jeg har det tit sådan, efter en lang, varm sommer med kjoler og nederdele og shorts, at jeg virkelig må mangle nogle nye jeans. Men selv om jeg køber nogle nye, så forsvinder følelsen ikke, fordi det i virkeligheden handler om at jeg bare savner at have jeans på, ikke at de behøver at være nye.

Jeg er inde i en periode, hvor jeg helt tosset efter at få ny neglelak. Siden mit bryllyp har jeg nemlig ikke haft neglelak på, fordi mine negle simpelthen havde brug for en pause. Jeg har normalt ALTID neglelak på, jo flere farver desto bedre - men mine negle synes ikke det er det sjoveste i verden, at være udsat for al den kemi uafbrudt.
Så holdt en pause, på mere end en måned nu. Og det har hjulpet meget. Men selv om jeg nok burde tage en måned mere, tror jeg simpelthen ikke min pengepung kan holde til al den nye neglelak jeg så ville være nødt til at købe. (Jeg har inden for de sidste 10 min. tilføjet 10 nye på min eBay "watch"-liste...)

Nu er det så bare med at vælge den farve, der skal bryde "fasten"!?
I øvrigt et ualmindeligt kedeligt billede, i forhold til de farver der altså udgør min samling - men de gemmer sig åbenbart i 2. række...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails