Familiehygge i københavnerdomicilet

Der er ikke så meget at lave på mit arbejde, så jeg havde fri i går. Det blev en meget hjemmegående-husmor agtig dag.

Jeg havde i forvejen en flyttekasse & en sort sæk proppet med tøj jeg ikke bruger og ikke har fået solgt på Trendsales. I går gik jeg så hele klædeskabet igennem igen og tømte ud. Nu har jeg 1½ sæk mere... Så nu har jeg booket stade på Remisen på Østerbro d. 20.-21. november, der må simpelthen findes nogen der kan blive glade for alt det tøj!


Dernæst svingede jeg en tur med støvsugeren. Det var, mildt sagt, tiltrængt. Rengøring er ikke just min favoritbeskæftigelse - og med Kat kan dét ret hurtigt ses. Men nu er der er altså helt fint - et par timer endnu.

Mine bonusdøtre og den yngstes kæreste kom på besøg om aftenen og blev og overnattede. Det var rigtig hyggeligt. Jeg tævede dem alle sammen i verdens kedeligste spil, Scrabble - og vi spiste lækker improviseret tøm-køleskabet-mad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails