Endelig weekend

Så er fredagen ved at gå på hæld, på den gode måde. Jeg havde hyggeligt selskab af min ældste bonusdatter ud og hjem mellem Købehavn og Nordsjælland, så fik vi også lige styr på verdenssituationen.

Yoga-timen var bare superfed. Jeg havde drukket lidt for lidt vand, så jeg blev lidt svimmel i starten, men ellers var det bare skønt.

Vel hjemme på gården hos min mand, sidder vi og venter på at artiskokkerne er kogt færdige. Jeg har lavet dressing a la min mor til.
Resten af weekenden skal vi bare ingen ting lave (udover at jeg selvfølgelig skal til yoga) - og det bliver så skønt. Vi trænger virkelig til lidt kvalitetstid sammen. Vi havde i forvejen ret upraktiske hverdage i forhold til hinanden, og mit min nye yoga-kærlighed har vi nærmest ikke været rigtigt sammen siden brylluppet for godt en måned siden.
Så nu skal der ses film, spilles spil, nusses og hygges til den helt store guldmedalje. Dagens outfit er derfor også et, min mand af en eller anden årsag er helt fjollet med:
 Kjole H&M, Kunstlæder-leggings Modström, Sko Shoe Shi Bar

Den opmærksomme læser (har jeg mon sådan nogen?) vil muligvis opdage, at dette er det første billede hvor man kan se mit ansigt. Jep, nu springer jeg ud i det, og lægger anonymiteten på hylden.

Over and out - og rigtig god weekend til jer!

3 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

Kjolen er jo fantastisk :) Lyder iøvrigt også som en rigtig rar weekend du har foran dig.

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Jeg er også rigtig glad for den.
Normalt gider jeg ikke H&M ting der skiller sig for meget ud, men denne var bare så blød og fin at jeg alligevel ikke kunne lade være...:oD

Liselotte sagde ...

Hvor er kjolen bare fin . :)

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails